Programació de videojocs

'Void of Light' i 'Groundbreaking', guanyadors de la quarta edició del concurs organitzat pel campus d'Alcoi de la UPV

[ 16/04/2019 ]

Void of Light, guanyador del Premi Popular i el primer premi en modalitat Lliure, i Groundbreaking, primer premi en la categoria Gamesonomy, són els vencedors del IV Concurs de Programació de Videojocs del campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV).

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement, signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, i la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT), del Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat.

61 estudiants i 40 videojocs

En total, el certamen ha comptat amb la participació de 61 estudiants pertanyents a 10 escoles i instituts d'educació secundària d'Alcoi, Bocairent, Cocentaina, Ibi, Elx, Sant Vicent del Raspeig, Alacant, Benidorm i Bogotà (Colòmbia).

Tutelats per 11 professors, l'alumnat ha presentat els seus projectes a la sala de graus Roberto García Payá. En total, han programat 40 videojocs, 26 en la modalitat Lliure i 14 en la categoria Gamesonomy.

Els premis han sigut lliurats per David García Sanoguera, subdirector de Màsters i Formació Permanent del campus d'Alcoi de la UPV; Pedro J. Ramiro, tècnic en ciutat intel·ligent d'Alcoi; Rubén Pérez, director acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica, i Gloria Sanz Ródenas, estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica.

MODALITAT LLIURE

Primer premi: Void of Light, creat per Silvia Sanchís, Adrián Pérez, Diego Llácer, Luis Santos, Pascual Hernández, Adrián Domingo i Lucas Ramos (Florida Universitària).

Segon premi: Crash Revenge, d'Adrián Fernández Arnal (IES Sant Vicent).

Tercer premi: Tenebris Cordis, d'Adrià Mira, Aure Trigueros, Javier Llopis, Matt Briggs i Álvaro Maya (IES Pere María Orts i Bosch).

GAMESONOMY

Primer premi: Groundbreaking, de Carlos Castelló Almerich (IES Pare Vitòria).

Segon premi: Kirby Nightmare in Dreamland, d'Alejandro Gea Belda, Francisco Jara Candela i Adrián Costa Fuentes (IES Sixto Marco).

Tercer premi: Lobo espacial, de Chengheng Li Chen (IES Pare Arques).

PREMI POPULAR

Void of Light, de Silvia Sanchís, Adrián Pérez, Diego Llácer, Luis Santos, Pascual Hernández, Adrián Domingo i Lucas Ramos (Florida Universitària).

ESMENT AL MILLOR JOC EDUCATIU

Epic Cheese Runner, de José Antonio Navarro Marco (IES Sant Vicent).

ESMENTS D'HONOR

Fortnite con Escratx, d'Eduardo Millán (IES de Bocairent).

La misión de San Mamerto, de Mario Bornay Olvera i Lucía Mira Llinares (Sant Joan i Sant Pau).

Space Invaders, d'Aleix Pozo Mármol (Àgoralab).

Borderlife, d'Ángel Rebollo Berná (IES Sant Vicent).

Turret Defensor, de Christopher Symonds (Àgoralab).

One shot, one death, de Pedro Fernández (Àgoralab).

Exak, de César Carrión (Àgoralab).

Scape Laberint, de Gabi Ruiz Aránega (Àgoralab).

Notícies destacades

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries