Et donem més

Sabies que la nova cinta de córrer d'Esports és fruit d'un pla de millora? Coneix tots els plans executats a la UPV des del 2008

[ 18/02/2019 ]

Sabies que la nova cinta de córrer que es va instal·lar a la zona de cardio d'Esports és fruit d'un pla de millora? I el material de fitnes, el banc reclinable, el tren de corrioles... De fet, aquests plans són alguns dels últims implantats a la Universitat Politècnica de València, recentment estrenats el passat mes de gener. Però n'hi ha molts més: en total, des dels inicis el 2008, s'han engegat 279 iniciatives de tot tipus, que estan ja totalment executades. I en l'actualitat, hi ha a més 77 en desenvolupament i 47 més plantejades.

Però no solament l'equipament esportiu de la UPV és el resultat d'un pla. També ho són avanços tan substancials com ara el nou sistema de clau de signatura, el préstec de llibres electrònics, la sol·licitud en línia per als intercanvis acadèmics o Explora R+D+I, el súper cercador de l'oferta tecnològica de la UPV que incorpora les dades de 750 línies de recerca, 117.000 publicacions científiques, 7.000 projectes, totes les patents i el programari de la UPV...

De les enquestes de satisfacció als plans de millora

En la gran majoria, els plans de millora tenen com a punt de partida les opinions abocades pels usuaris i usuàries en les enquestes de satisfacció. Perquè, en aquests formularis, no solament es puntua la satisfacció amb el tracte rebut i la professionalitat, sinó que s'ofereix l'oportunitat a la persona en qüestió (ja siga estudiant, PAS, PDI o simplement visitant) que comente qualsevol aspecte, en positiu o negatiu, que li haja resultat cridaner. Gràcies a això, els serveis de la UPV detecten possibilitats de millora que, d'una altra manera, haurien passat desapercebudes.

Això sí, abans d'engegar un pla, es creuen les dades amb altres fonts d'informació, com poden ser els mesuraments dels indicadors de rendiment; les queixes, els suggeriments i les felicitacions rebudes, o les recomanacions que formula el personal tècnic en les auditories internes o externes. Totes aquestes entrades resulten molt valuoses per a saber amb certesa quins avantatges o beneficis interessen realment a la persona usuària, per no anar a cegues a l'hora d'executar un pla.

Una vegada a l'any

Les enquestes de satisfacció es llancen una vegada a l'any, habitualment en el primer trimestre. Avui finalitzen les dirigides al PAS i PDI (encara estàs a temps de donar la teua opinió), i arranquen les específiques per a l'alumnat de la UPV, que, a més, incentiven la participació amb el sorteig de dos patinets elèctrics. Si vols participar, pots accedir al qüestionari a través de l'enllaç que tens disponible en el teu correu electrònic.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera