Poliniza Dos 2019

El termini de presentació de sol·licituds per a participar en el certamen finalitzarà el 21 de març. La trobada tindrà lloc del 13 al 17 de maig

[ 18/02/2019 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través de l'Àrea d'Activitats Culturals, presenta el XIII Certamen d'Intervencions de Pintura Mural, els guanyadors del qual participaran, amb altres artistes pictòrics urbans prèviament seleccionats, en Poliniza Dos 2019, la 14a edició de la Trobada d'Art Urbà de la UPV, que enguany tindrà lloc entre el 13 i el 17 de maig.

Nascuda a l'abril de 2006 amb la intenció de fer confluir simbiòticament dos mons inicialment allunyats, el de la universitat i el de l'art urbà, la trobada es va convertir prompte en un referent a causa dels trets que el caracteritzen: l'originalitat, l'autenticitat (s'intervé directament, sense falsos murs que es retirarien una vegada acabat l'esdeveniment; d'aquesta manera a la UPV les obres romanen als murs fins a la següent edició del festival, i així es respecta el caràcter efímer del grafit), la internacionalitat (al voltant de 400 artistes, més de 200 d'ells pictòrics i pertanyents a 15 països diferents -Itàlia, Alemanya, Mèxic, els Països Baixos, França, Colòmbia, Gran Bretanya, Cuba, Ucraïna, Polònia, Xile, Bèlgica, Argentina, Rússia i Espanya- han participat en les edicions precedents de la trobada) i l'impacte mediàtic.

Bases i termini de presentació de sol·licituds

Partint de la consideració de la pintura mural com la realitzada sobre un suport arquitectònic que interacciona amb l'entorn urbà, tots els artistes majors d'edat interessats a participar-hi poden fer-ho, de manera individual o per grups (crews). Així doncs, en Poliniza Dos 2019 caben des de les propostes més acadèmiques fins al grafit hip-hop o l'art urbà.

El termini d'inscripció i presentació de sol·licituds finalitzarà el 21 de març. Per a participar, els interessats han d'emplenar el formulari disponible en la web oficial del certamen. En ell podrà incloure's qualsevol enllaç que dirigisca al dossier digital o pàgines amb treballs previs.

Els guanyadors, a més de participar en un esdeveniment de referència internacional en el món de l'art urbà i del qual gaudeixen cada any més de 20.000 persones, rebran un premi de 600 euros per intervenció conclosa.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC