Ferrer i Medina, a la UPV

El dilluns 12, el tennista de Xàbia i la capitana de l'equip espanyol de Copa Federació imparteixen una conferència d'accés gratuït al Nexus (18.30 h)

[ 07/11/2018 ]

Dos autèntics referents del tennis valencià i nacional, David Ferrer i Anabel Medina, seran els protagonistes de la conferència organitzada per la Càtedra de Cultura Directiva i Empresarial dilluns que ve, 12 de novembre, a la sala d'actes de l'edifici Nexus (6G) del campus de Vera de la Universitat Politècnica de València (UPV).

L'esdeveniment, d'accés lliure amb inscripció prèvia, gratuïta, començarà a les 18.30 hores i forma part del Curs d'introducció al món de l'empresa, organitzat per la Càtedra, que celebra enguany, a més, el seu desè aniversari.

Exnúmero 3 del món i guanyador de tres Copa Davis i 29 títols ATP

David Ferrer (Xàbia, 2-4-1982) és, sens dubte, un dels millors tennistes espanyols de la història. Exnúmero 3 del món (al juliol del 2013 i d'octubre del 2013 a gener del 2014), Ferru té un palmarès envejable en el qual brillen amb llum pròpia tres Copa Davis, 27 títols ATP individuals i dos en dobles.

Ferrer, que ha anunciat la retirada del tennis professional per al vinent mes de maig, ha estat durant set temporades dins dels 10 primers llocs del tennis mundial. En aquestes, a més de ser finalista del Roland Garros 2013, va guanyar el Masters 1000 de París 2012 i total de 10 ATP 500.

Medalla de plata olímpica i entrenadora d'Ostapenko, guanyadora de Roland Garros

Anabel Medina (Torrent, 31-7-1982) té un altre palmarès sensacional. Medalla de plata olímpica a Pequín 2008, juntament amb Virginia Ruano en el doble femení, la tennista valenciana va guanyar 11 títols individuals de la WTA i 28 de dobles durant la seua extensa carrera, en la qual va conquistar també el 2013 la Copa Hopman.

Retirada de les pistes el 2014, va passar a exercir com a entrenadora, i va portar la seua pupil·la Jelena Ostapenko a guanyar el Roland Garros el 2017. En l'actualitat, Medina capitaneja l'equip espanyol de Copa Federació.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local