Premis Innovatia 8.3

MundoArti, empresa emergent nascuda el 2015 a la UPV per a la promoció d'artistes emergents, finalista

[ 26/10/2018 ]

MundoArti Global SL, empresa per a la promoció d'artistes nascuda el 2015 amb el suport de l'Institut IDEES de la Universitat Politècnica de València (UPV), ha sigut una de les tres finalistes, en la categoria d'empresa emergent, dels premis Innovatia 8.3, el lliurament dels quals ha tingut lloc a la Secretaria d'Estat d'Igualtat (Madrid).

El certamen, organitzat per l'Institut de la Dona i la Universitat de Santiago de Compostel·la, i cofinançat pel Fons Social Europeu, està dirigit a fomentar l'esperit empresarial de les dones en l'àmbit cientificotecnològic, a més de la creació d'un model d'intervenció que integre la perspectiva de gènere en els processos de transferència de coneixement i en el procés de creació d'empreses de base tecnològica en l'entorn universitari.

En la final, MundoArti competia amb la plataforma d'apoderament femení Minervas Voice SL (Universitat de Santiago de Compostel·la), i Frame, desenvolupador d'un sistema de drons de la Universitat Carles III de Madrid, que va ser qui va obtenir el guardó absolut, dotat amb 7.000 euros de premi més tres mesos d'assessorament professional.

Innovació en la promoció cultural

MundoArti té com a objectiu generar nous camins innovadors perquè els/les artistes emergents promocionen les seues obres, i connecten amb el seu públic o amb les institucions per a crear un món virtual on l'art i la cultura puguen ser accessibles a totes les persones.

Avui dia, els/les artistes es poden donar a conèixer a través de concursos en línia, exposicions en espais alternatius (restaurants, hotels, etc.) de tot Espanya, la seua comunitat de promoció (plataforma que permet els/les artistes, al seu torn, donar a conèixer el seu currículum) i, en breu, les competicions d'art, on jurats professionals seleccionaran els/les millors en la seua disciplina.

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Investigadores de la UPV y Metalesa desarrollan nuevas infraestructuras inteligentes para mejorar la seguridad vial