Programa esportiu 2018-2019

Fes-te soci del Servei d'Esports de la UPV, i gaudeix de les seues instal·lacions i competicions per 65 € (alumnes) o 100 € (PAS i PDI) a l'any

[ 17/07/2018 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través del Servei d'Esports, ha engegat el programa esportiu per al curs acadèmic 2018-2019.

A través d'aquest, amb quotes reduïdes i una oferta molt variada, la UPV ofereix, tant a la comunitat universitària com a la gent externa que així ho desitge, l'oportunitat de fer esport als seus campus.

Accés a activitats i escoles esportives, reserva d'instal·lacions i participació en lligues

La condició de soci o sòcia d'Esports permet a la persona usuària configurar-se el seu propi programa, al seu gust, amb accés a les instal·lacions de la UPV des de les 7.30 fins a les 22.30 hores, excepte festius (horari genèric, ja que hi ha instal·lacions obertes també els caps de setmana, com per exemple el pavelló, les pistes de tennis i pàdel, el rocòdrom, etc.).

Així mateix, els socis poden accedir sense quotes addicionals a En Forma i Aula Salut (programa encaminat a la promoció de l'oci, la forma física i la salut); reservar instal·lacions de forma gratuïta per a jugar amb altres socis o amb quotes molt reduïdes per a jugar amb persones invitades (amb preferència de reserva amb 24 hores d'antelació a la resta d'usuaris); accedir a les instal·lacions esportives d'ús individual, i participar en les lligues UPV d'esports d'equip i de raqueta, així com en les competicions individuals.

App UPV Reserves

En aquest sentit, cal assenyalar que les reserves d'instal·lacions poden fer-se des de l'app UPV Reserves, disponible per a la descàrrega, de manera completament gratuïta, des del portal Poliapps.

A més de tot això, es podrà accedir sense quota o amb una de molt reduïda a les escoles esportives existents a la UPV per a l'especialització i el perfeccionament de diverses modalitats: rem, tir amb arc, escacs, esgrima, pilota valenciana, iniciació al futbol sala o al voleibol femení, toc (touch rugby), bàdminton, vòlei platja, patinatge, tennis de taula, atletisme, córrer, escalada, tennis i pàdel.

70 especialitats esportives

En total, la UPV posa 70 especialitats esportives a la disposició de les persones usuàries. Com a novetats, destaquen les activitats de dança africana a l'estil bantú i strecht and relax, al costat de les ja tradicionals de crossfit, training camp, tonificació, Pilates, ioga, etc.

Quant a les lligues internes, a més de les habituals (futbol 7, futbol sala, bàsquet, vòlei, vòlei platja, pàdel, tennis, esquaix, bàdminton i tennis de taula, i en modalitat individual: escacs, esgrima, marató i tir amb arc), les lligues d'esports de raqueta s'ofereixen, per segon any consecutiu, en modalitat oberta, la qual cosa permet participar tant a homes com a dones de manera conjunta.

Les quotes per als campus d'Alcoi i Gandia, més econòmiques

El cost de la quota anual, al campus de Vera (València), és de 65 euros per a l'alumnat, i de 100 euros per al personal d'administració i serveis (PAS) i el personal docent i investigador (PDI), així com per al personal mixt de recerca del CSIC.

Els familiars de primer grau de PAS, PDI, Alumni o personal assimilat que desitgen fer-se socis han d'abonar 150 euros, mentre que el preu per a persones externes és de 400 euros.

Als campus d'Alcoi i Gandia, les quotes són menors: 30 euros per a alumnes, i 50 per a PAS i PDI. En qualsevol cas, es pot trobar tota la informació en el programa complet del primer quadrimestre 2018-2019.

Del 3 al 7 de setembre, setmana de portes obertes

En qualsevol cas, per a conèixer de primera mà les opcions disponibles, el Servei d'Esports de la UPV oferirà, del dilluns 3 al divendres 7 de setembre, l'oportunitat de provar gratuïtament les activitats durant la setmana de portes obertes.

Notícies destacades

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local