Estudia en la millor tecnològica d'Espanya

La UPV ofereix 4.495 places per al curs 2018-2019, distribuïdes en 46 graus i dobles graus

[ 08/06/2018 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV), millor tecnològica d'Espanya segons el rànquing de Xangai, ofereix 4.495 places per al curs 2018-2019, distribuïdes en 46 graus i dobles graus.

Com a novetat, a més, la UPV ofereix a partir del pròxim curs la possibilitat de garantir l'accés al màster associat al grau triat. D'aquesta manera, i sense que la realització del citat màster siga obligatòria, tots aquells que ho desitgen poden registrar-se directament en el grau i el màster de manera conjunta a través dels programes consecutius.

La UPV, líder de les tecnològiques espanyoles, número 1 de totes les universitats valencianes i una de les 200 millors del món en la branca d'Enginyeria

Amb un prestigi avalat per tots els principals rànquings d'universitats del món, la UPV està considerada pel més important de tots, l'elaborat per la Universitat Jiao Tong de Xangai (ARWU), com la millor politècnica d'Espanya, la número 1 de totes les universitats valencianes i, per cinquè any consecutiu, una de les 200 millors del planeta en la branca d'Enginyeria.

Entre les 100 millors universitats del món tant en Matemàtiques com en Química

El mateix ARWU, en la classificació per matèries, reconeix la UPV com a elit internacional en Matemàtiques, Química i Informàtica. No en va, la situa entre les 100 millors universitats del món en les dues primeres, i en el lloc 150 en Informàtica.

Reconeguda internacionalment per tots els rànquings de primer nivell

Però no sols el rànquing de Xangai considera la UPV una de les millors del món. També els altres dos principals rànquings, el QS i THE, avalen el nivell docent de la UPV. Així, el QS World University Ranking, elaborat per la consultora Quacquarelli Symonds, situa la UPV entre les 310 millors universitats del món en la seua recentment publicada última edició (la seua millor marca històrica), en la que a més és l'única valenciana en el top 500.

El propi QS, en la seua classificació per matèries, destaca la UPV com una de les cent universitats més prestigioses a nivell internacional en Agricultura i Ciències Forestals, i la inclou entre les 150 millors en 4 disciplines més: Arquitectura, Art i Disseny, Enginyeria Química i Enginyeria Civil..

Per la seua banda, el rànquing mundial de la revista Times Higher Education (THE), indicador que cerca assenyalar les institucions emergents del present amb un gran potencial de futur, situa la UPV entre les 150 millors universitats del món menors de 50 anys.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla