Simulador de notes

Selecciona el grau que desitges estudiar i calcula la teua nota d'admissió a partir dels teus resultats en batxillerat i la PAU

[ 04/06/2018 ]

Només conegues el resultat en la prova d'accés a la universitat (PAU), pots calcular la teua nota d'admissió. Per a fer-ho, la Universitat Politècnica de València (UPV) t'ofereix un simulador de prova amb els diferents graus que imparteix.

Es tracta d'un senzill formulari en el qual has d'introduir les dades següents: nota mitjana de batxillerat, notes de les PAU (fase general i fase específica) i titulació universitària que vols estudiar.

Les dades oferides per aquest simulador només tenen caràcter informatiu, per la qual cosa no poden ser utilitzades com a base per a cap recurs.

Els programes acadèmics, novetat per al curs 2018-19

Una vegada superada la PAU, de cara a l'elecció de la titulació a estudiar, cal recordar que la UPV ofereix, com a novetat per al curs acadèmic 2018-19, els programes acadèmics, que permetran que qualsevol alumne que s'inscriga en ells tinga garantit l'accés al màster associat al grau que desitge cursar.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla