03/05/16
Col·lecta contra el càncer

La Universitat Politècnica de València col·labora un any més amb l'AECC en la col·lecta a la ciutat de València.

La Universitat Politècnica de València col·labora un any més amb l'Associació Espanyola contra el Càncer en la col·lecta a la ciutat de València.

La Universitat, com a actor social, s'implica en aquesta acció, que tindrà lloc el dia 5 de maig, de 9.00 a 14.30 h, al campus de Vera.
Des del Vicerectorat de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport invitem a tota la comunitat universitària a col·laborar-hi en la taula petitòria situada a l'entrada de l'edifici del Rectorat. A més, alumnes voluntaris del programa de voluntariat social de la UPV recorreran el campus amb les guardioles.

La nostra participació és una forma més de lluitar contra aquesta terrible malaltia, que necessita de la solidaritat de tots per a poder avançar en la investigació, en els tractaments, en l'ajuda als malalts i als familiars, en la prevenció i en la informació a la nostra societat.

QUEDA MOLT PER FER, ENS AJUDES?