02/03/16
II JORNADA Arteterapia i educació "Espais de creativitat a l'escola"

El proper 9 d'abril de 2016 es realitzarà una intensa jornada organitzada des del Màster en Arteterapia i l'Institut IDECART, amb la col·laboració de la Fundació Teràpia de Retrobament.

Els llenguatges de l'art són eines d'aprenentatge, d'expressió i de percepció del món interior i exterior que ens donen la possibilitat de comunicar les nostres emocions i d'aprendre de forma activa i compartida. En aquest sentit, l'Arteterapia i Mediació artística ofereixen a l'àmbit de l'Educació una sèrie d'estratègies específiques que permeten aprendre des de la creació.

Amb aquestes premisses i prenent com a punt de partida que l'aula és un sistema viu de relació, on xiquetes, xiquets i educadores i educadors, creixen junts, hem organitzat la II Jornada d'Arteterapia i educació “Espais de creativitat en l'escola”. A través d'una sèrie de conferències i tallers experiencials, impartits per professionals docents, i de diferents sectors, reflexionarem sobre com l'arteterapia aplicada en l'aprenentatge dinamitza el funcionament de les aules aconseguint trencar amb la rutina, la pressió i l'avorriment.

Si també creeu que, com va dir A.S. Neill, “l'escola és un espai obert, no solament al capdavant sinó també al cor”, no us podeu perdre aquesta intensa jornada que hem organitzat dónes del Màster en Arteterapia i l'Institut IDECART, amb la col·laboració de la Fundació Teràpia de Retrobament.

PREINSCRIPCIÓ: cfp. https://www.cfp.upv.es

Més Informació: seu del Master (arteterapia@upvnet.upv.es) contacte Pilar