05/02/16
II CONCURS DE CURTMETRATGES "PAR IMPAR"

El Vicerectorat de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport convoca el concurs de curtmetratges "PAR IMPAR", amb la finalitat de reflectir la participació activa de les dones i la seua contribució al conjunt social.

La convocatòria està oberta a la comunitat universitària UPV, PAS, PDI, estudiants i membres Alumni UPV. Es poden presentar 2 curts per participant. Els curts presentats tindran una durada màxima de 2 minuts i estaran gravats en alta resolució per a la seua visualització òptima .

El termini de presentació s'obri el 4 de febrer i finalitza el proper 29 de febrer del 2016.

La decisió del jurat amb els curts finalistes es publicarà el dia 4 de març de 2016 i els premiats es donaran a conèixer el 8 de març a la gala que amb motiu de la Commemoració del Dia de la Dona tindrà lloc a l'Auditori Alfons Roig de la Facultat de Belles Arts, a les 18 hores.

Primer premi: 500 €

Segon premi: 300 €