04/11/15
CAMPANYA S.O.S. SOLIDĀRIA DE LES UNIVERSITATS VALENCIANES

CATÀSTROFE HUMANITÀRIA ALS CAMPAMENTS DE REFUGIATS SAHRAUÍS

LA UPV S'UNEIX A LA CAMPANYA SOLIDÀRIA DE LES UNIVERSITATS VALENCIANES PER LA SITUACIÓ DE CATÀSTROFE HUMANITÀRIA ALS CAMPAMENTS DE REFUGIATS SAHRAUÍS

Les fortes precipitacions de pluja de la fi d'octubre als campaments sahrauís han provocat un estat de catàstrofe, amb l'enfonsament de tendes i habitatges, així com la pèrdua de pertinences i queviures. Els campaments sahrauís ens sol·liciten ajuda urgent. La UPV, a través del Vicerectorat de Responsabilitat Social, Cooperació i Esport, en prepara una nova campanya per als dies 5, 6, 9 i 10 de novembre.

Necessitats més urgents:

Aliments no peribles; medicaments amb menys de 6 mesos de caducitat, preferiblement antibiòtics infantils; medicaments per a la diabetis, antidiarreics i rehidratants; pastilles desinfectants per a l'aigua; béns domèstics com ara mantes, matalassos i cobertes, i productes d'higiene.
Aquesta activitat es realitzarà conjuntament en els tres campus de la UPV.
Col·laboren: Biblioteca Central i la Casa de l'Alumne