30/06/15
Notícia
LA CÀTEDRA DE RSU INVITADA A PARTICIPAR EN MÉRIDA (MÉXICO) EN EL III FORO REGIONAL DE L'ORSALC/span>

Del 25 al 29 d'agost, a Mèrida (Mèxic) es celebrarà el III Foro Regional que organitza l'ORSALC, entitat que forma part de l'ISELAC de la UNESCO.

Del 25 al 29 d'agost, a Mèrida (Mèxic) es celebrarà el III Foro Regional que organitza l'ORSALC (Observatorio de la Responsabilidad Social de América Latina y Caribe),  entitat que forma part de l'ISELAC (Instituto de Educacion Superior para América Latina y Caribe) de la UNESCO.  En el Foro hi participaran responsables de Responsabilitat Social Universitària de diversos països d'Amèrica Llatina; d'Alemanya  i dues universitats espanyoles, la UdG  i la UPV.

Més informació:
Càtedra RSU