29/05/15
AGRAĪMENT A LA COMUNITAT UNIVERSITĀRIA PER I YARD SALE UPV

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, i l’American Space Valencia volem donar-vos les gràcies per la vostra col·laboració en el I Yard Sale UPV, que ha sigut un exemple de sensibilització social davant la recent catàstrofe de Nepal.

Amb aquesta iniciativa hem aconseguit recaptar 2295 €, que es destinaran íntegrament a ONG que treballen directament amb els afectats de l'últim terratrèmol nepalès, a través de la Coordinadora Valenciana d’ONGD.

Aquest agraïment és doble, no només per la quantitat recaptada, que ha superat les nostres expectatives, sinó per la generositat, l’ajuda i la cooperació en les aportacions (material interessant, nou, simpàtic, curiós, etc. ) amb les  quals hi heu contribuït tant la comunitat universitària com els residents americans a València, els amics i els externs a la UPV.
Agraïm especialment al Voluntariat Social UPV, format per alumnes, PAS, PDI, Alumni i Sèniors.

Amb tots ells i amb vosaltres hem gaudit de tres dies especials en l'Àgora.

Us esperem en la II Yard Sale UPV 2016.