04/05/15
Fòrum per un nou model energètic a València

La Plataforma per un Nou Model Energètic a València (Px1NME+V) organitza un fòrum entre representants polítics amb possible presència en la pròxima configuració del govern de la Generalitat Valenciana. Ho fa per a debatre les seues propostes en matèria energètica i mediambiental de cara a la nova legislatura.

L'esdeveniment, que tindrà lloc el 7 de maig a les 12h en el Saló d'Actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials (ETSII) de la Universitat Politècnica de València (UPV), s'erigeix com un espai de participació política que permeta establir llaços directes entre partits, institucions públiques i ciutadania.

Fins ara, s'han elevat veus que promouen diferents estratègies per a afrontar els reptes energètics i mediambientals del segle XXI. L'objectiu d'aquest fòrum és fomentar acords entre candidats que donen resposta a les inquietuds de la ciutadania en temes com a Energies Renovables, Eficiència Energètica, Canvi Climàtic, Pobresa Energètica, Fracking, Gestió de Recursos, Economia Verda, etc.

D'aquesta manera, es contribueix a conformar un nou model polític, en el qual l'opinió i voluntat de la població puga ser directament traslladada als prenedors de decisió, enfortint els processos democràtics.