15/04/15
Recollida de roba i aliments

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació en col·laboració amb la Delegació d'Alumnes i a petició del Banc d'Aliments de València, engega una nova campanya de recollida de Mantes, bufandes, roba d'abric i aliments.

Aprofitant el canvi de temporada, us demanem que sigueu solidaris una vegada més. La recollida es durà a terme des del dilluns 20 d’abril i finalitzarà el divendres 24 d’abril. Tot aquell que vulga col·laborar ha de portar la roba o els aliments als punts d'atenció habilitats en la Casa de l'Alumne (edifici 4K del campus de Vera), i en el Hall Solidari de rectorat, de dilluns 20  al divendres 24 d’abril, de 9’30 a 14’00 i de 15 a 19 h. El Banc d'Aliments sol·licita que siga roba que estiga en ús, si pot ser en borses, aliments de primera necessitat i no peribles, preferentment llet, cacau soluble, cereals de desdejuni i oli i articles d'higiene.

Recorda, el termini finalitzarà el 24 d’aril

El Banc d'Aliments atén a més de 120.000 persones a l'any

Col·labora! La teua ajuda és necessària.