25/03/15
VI Edición premios "Yo también concilio"

Oberta una nova convocatòria del premi "Jo també concilie", dirigit a reconeixer projectes realitzats per l'alumnat de les universitats de la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Benestar Social ha obert la convocatòria de la sisena edició dels premis per a universitaris "Jo també concilie". Amb aquests guardons, la Generalitat premia projectes dels joves de les universitats de la Comunitat Valenciana que promoguen mesures i accions innovadores de conciliació de la vida personal, familiar i laboral, i els beneficis que adoptar-los reporta a l'empresa.

La Direcció General de la Dona i per la Igualtat concedirà un primer premi dotat amb 2.000 euros i dos accèssits de 1.000 euros cadascun.

Amb aquest premi es pretén sensibilitzar els joves -que en el futur formaran part de l'entorn laboral- per a donar suport a la conciliació de la vida familiar, personal i laboral que tant contribuirà a aconseguir la igualtat efectiva entre dones i homes.

Pot participar qualsevol persona -de forma individual o en equip- que estiga realitzant estudis universitaris, i estiga matriculada en el curs acadèmic 2014-2015 o 2015-2016 en alguna universitat de la Comunitat Valenciana o en centres públics o privats adscrits a aquestes.

El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el pròxim dia 28 d'octubre del 2015. Els projectes es poden presentar en qualsevol de les seus de la Direcció General de la Dona i per la Igualtat d'Alacant, Castelló i València.

Més informació:
Bases