03/02/15
Dóna aliments de primera necessitat al Banc d'Aliments de València

La UPV a través del Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació  i amb el suport de la Delegació d’Alumnes, fa una crida a la generositat i la solidaritat de la comunitat universitària.

Com en anteriors ocasions, la UPV a través del Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació  i amb el suport de la Delegació d’Alumnes, fa una crida a la generositat i la solidaritat de la comunitat universitària, i anima a tots els membres a col·laborar en una nova campanya solidària de recollida d'aliments, amb l'objectiu d'ajudar famílies en risc d'exclusió social. Totes les donacions seran destinades al Banc d'Aliments de València, entitat amb la qual la Universitat està col·laborant en aquests últims anys.

Des de l'organització es demanen productes de primera necessitat, preferentment: llet, cacau soluble, arròs, cereals, sucre i oli,  però també es poden portar altres aliments que no siguen peribles.

La campanya tindrà lloc del 9 al 13 de febrer als tres campus.

Campus de Vera:

• Edifici del rectorat (Vestíbul Solidari)
  • Casa de l'Alumne (punt d'atenció)
  • Edifici 8N (antiga Cafeteria Malva-rosa)

Gandia: punt d'informació

Alcoi: vestíbul de l'edifici Carbonell

Tots estaran disponibles en horari de 9 a 14 h. i de 15 a 20 h.

Més informació:
Cartell Dóna Aliments