21/01/15
Concurs de curtmetratges PAR IMPAR

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació convoca el concurs de curtmetratges PAR IMPAR, amb la finalitat de reflectir la participació activa de les dones i la seua contribució al conjunt social.

La convocatòria està oberta a la comunitat universitària UPV, PAS, PDI, estudiants i membres Alumni UPV. Els curts presentats tindran una durada màxima de 2 minuts i estaran gravats en alta resolució per a la seua visualització òptima. Poden presentar-se fins a 3 curts.

El termini de presentació s'obri el 21 de gener i finalitza el pròxim 13 de febrer de 2015.

La decisió del jurat amb els finalistes es publicarà el dia 5 de març de 2015 i els premiats es donaran a conèixer el 10 de març en la gala que amb motiu de la Commemoració del Dia de la Dona tindrà lloc en l’Auditori Alfons Roig de la Facultat de Belles arts, a les 18 hores.

Primer premi: 500 €
Segon premi: 300 €
Tercer premi: 200 €

Les bases de la convocatòria i la fitxa d'inscripció es troben en aquesta web.