15/12/14
LA UPV ENGEGA LA SEUA VII CAMPANYA DE RECOLLIDA DE JOGUETS

El vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació organitza aquesta campanya,  volent arrancar un somriure als més xicotets

El vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació organitza aquesta campanya, conscients de la situació de crisi económica, volent arrancar un somriure als més xicotets, desconeixedors  a vegades, de les dificultats del seu entorn.

Per açò i seguint dins de la nostra línia de treball, instem a tota la comunitat universitària a conjuntar esforços, perquè junts ajudem a crear il·lusió i esperança.

Amb la vostra solidaritat, i l'esforç i compromís del Voluntariat Social UPV ho farem possible. La delegació d'alumnes de FADE i la Delegació d’Alumnes de la UPV també se suma a aquesta campanya col·laborant en la recollida.

Els dies i punts de lliurament dels joguets seran:

Dies 15, 16 i 17 de desembre

Hall de la Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses

Hall Solidari de rectorat (planta baixa)

Casa de l’Alumne

9:00 a 20:00 h

Els campus d'Alcoi i Gandía, arreplegaran joguets durant la mateixa setmana.

Es recomana que estiguen en perfecte estat d'ús i conservació