25/11/13
3 DE DICIEMBRE - DÍA INTERNACIONAL DE LAS PERSONAS CON DISCAPACIDAD

Amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, la Universitat Politècnica de València té preparada una sèrie d'activitats en què participaren empreses compromeses amb la Responsabilitat Social i la inserció de persones amb discapacitat en les seues plantilles.

Al matí s'ha organitzat un col·loqui en el qual participaren empreses compromeses amb la Responsabilitat Social i la inserció de persones amb discapacitat en les seues plantilles.

Es tracta de transmetre positivament la inserció laboral de persones amb discapacitat: el seu valor per al conjunt dels recursos humans d'una organització, aportacions de la diversitat en les empreses i institucions, experiències i reptes, creativitat, valor, noves tècniques de treball, etc...

Per part de les empreses, FERMAX, representada pel seu  Director General i DKV.  Estaran presents dues Fundacions: Espurna http://www.espurna.org i Fundació Universia representada pel seu director, Ramón Capdevila.

La UPV estarà present amb el Director de l'Àrea de Tecnologies de la Informació qui presentarà les aplicacions que la universitat està desenvolupant en matèria de producció i difusió de continguts multimèdia accessibles, i finalment, el moderador de l'acte serà  Cristobal Miralles, professor del Màster de Responsabilitat Social Corporativa de la UPV.

A la vesprada, celebrarem un concert amb el grup La Granota Mariana, que tindrà lloc en la casa de l'Alumne a les 19 hores, les entrades es repartiran els dies 27 i 29 tots dos inclusivament en el Punt d'Informació de l'àgora. Aquest grup té la peculiaritat d'integrar entre els seus components a dues persones que alhora que amenitzen des de l'escenari l'espectacle, tradueixen a llengua de signes les lletres de les cançons; pensem que és una forma festiva d'homenatjar a aquests col·lectius i de fer partícips a la comunitat universitària.