31/10/13
TAULES INFORMATIVES CONTRA EL CĀNCER

Amb motiu de la campanya “ Si vols pots”, El DILLUNS 11 DE NOVEMBRE, en l'ÀGORA De la Universitat Politècnica, s'instal·larà una taula que serà atesa per la Psicòloga Ana Vivas i dos voluntaris de la seua organització.

El DILLUNS 11 DE NOVEMBRE, en l'ÀGORA De la Universitat Politècnica  de 10:00 a 14:00,  i amb motiu de la campanya “ Si vols pots”, que desenvolupa l'Associació Espanyola contra el  Cancer en els Centres Universitaris Valencians, s'instal·larà una taula que serà atesa per la Psicòloga Ana Vivas i dos voluntaris de la seua organització, repartiran fullets sobre tabac, sol i alimentació saludable. Aixi  mateix, efectuaran Coximetrías ( Mesurador del nivell de CO2 en els pulmons) a tots aquells estudiants i personal de la universitat que així ho desitgen.

EL JUEVES 14 de NOVEMBRE i amb el mateix motiu s'instal·larà una altra taula en el **Hall de la Facultat d'Administració i direcció d'empreses, entre les 10 i 14 hores.