Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

24/05/17
Noticia
Els dies 5 i 6 de maig cent persones pertanyents a la comunitat universitària de la UPV van participar en les activitats programades a Sot de Xera

Els dies 5 i 6 de maig es va realitzar l'excursió a Sot de Xera, inclosa dins de les activitats d’El Vint-i- 5.

El cap de setmana del 5 i 6 de maig, cent persones de la UPV, entre estudiants, PAS i PDI, inclosos acompanyants familiars, van realitzar una excursió a Sot de Xera, amb diverses activitats com interpretació dels estels, recital de cançó, excursió diürna pel parc natural i tertúlia sobre literatura i llengua a la comarca dels Serrans.

Els objectius eren conèixer el territori, promoure l’ús del valencià i fomentar la convivència entre els membres de la UPV. Per a la qual cosa es va realitzar un programa complet i variat, en el marc del Parc Natural de Xera-Sot de Xera, també parc geològic, que va satisfer els participants.

L’activitat es va realitzar amb la participació de Calderona Viva (Els Mags dels Estels), el cantautor Rubén Suárez amb Tinna Pla; l’alcalde de Sot de Xera, Tomàs Cervera; els escriptors i editors Mercè Climent, Amadeo Laborda i Juli Capilla i els guies Raül (biòleg) i José (paleontòleg) i la resta del personal de l’alberg Geonatur. A més de la col·laboració dels voluntaris lingüístic i els servipolis.

Aquesta activitat estava inclosa dins de les activitats d’El Vint-i-5, al voltant de la data històrica del 25 d’Abril, que organitza anualment el Servei de Promoció i Normalització Lingüística.