Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

24/05/17
Dos estudiants de la UPV, entre els premiats en els Premis Sambori 2017

Lliurament dels Premis Sambori de Literatura en Valencià.

El dissabte passat, 20 de maig, el paranimf de la UPV va acollir l’acte de lliurament dels Premis Sambori de Literatura en Valencià, que va comptar amb la presència de Vicent Botti, vicerector de les TIC; Jaume Fullana, director general de Política Educativa de la Generalitat Valenciana, i Laura Font, presidenta de la Fundació Sambori.

En la categoria del Sambori Universitari, adreçat als estudiants de les universitats públiques valencianes, dos estudiants de la UPV, Sílvia Ferrer (de la Facultat de Belles Arts) i David Córdoba (de l’Escola Politècnica Superior de Gandia), van aconseguir el tercer premi i un accèssit, respectivament.

També es van lliurar els premis en les categories d’Educació Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles Formatius, EPA i EOI, inclosos els estudiants amb necessitats educatives especials, a més del Premi Empar Granell al millor projecte pedagògic dels treballs d’Educació Infantil i el Premi Vicent Marçà a la participació comarcal.

En l’acte van actuar el Cor de la UPV i el grup Llum, amb cançons basades en el conte Marieta Ganduleta, i va ser presentat per Maria Navarro i Rafa Sánchez, estudiants de la UPV i col·laboradors en UPV Ràdio.

Acta del tribunal universitari Sambori 2017