Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

23/03/17
'Manual de criteris per a la gestió del multilingüisme'

Per a ajudar la comunitat universitària en l’ús de les llengües a la universitat.

La Universitat Politècnica de València presenta la segona edició del Manual de criteris per a la gestió del multilingüisme, document que té com a propòsit facilitar la gestió de l’ús de les llengües en el dia a dia de la universitat.

En aquesta segona edició s’ha fet una revisió completa del text i s’han ampliat les recomanacions sobre senyalística a la UPV. A més, s’han preparat vídeos explicatius que inclouen exemples de com fer servir el Manual, amb la intenció d’ajudar els membres de la comunitat universitària a dur-lo a la pràctica.

Entre els continguts principals del Manual hi ha el concepte de transparència lingüística, amb diversos exemples per a posar-la en pràctica, tant en la docència com en l’activitat universitària.

Així mateix, i de manera especialment adreçada al PDI i el PAS de la UPV, aquest document proporciona informació, pautes, models i exemples de textos i de bones pràctiques, per tal de contribuir a tenir seguretat a l’hora d’emprar el valencià, el castellà i l’anglès, tant en missatges de correu electrònic com també en tot un seguit de documents vehiculats a través d’aquest mitjà i que són d’ús freqüent en l’àmbit universitari.

Es pot accedir al document en PDF des de la intranet de la UPV i en la pàgina web del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, on també hi ha vídeos explicatius i un recull d’enllaços interessants.

Més informació:

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

Manual de criteris per a la gestió del multilingüisme