Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

22/02/17
Noticia
L’IES Sivera Font de Canals representarà la UPV en la final absoluta de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives d’Universitats

La fase local de la UPV va tenir lloc el 18 de febrer al Paranimf del Campus de Vera.

L’IES Sivera Font de Canals ha sigut el campió de la fase local de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat a la UPV, que va tenir tingut lloc al Paranimf el dissabte passat 18 de febrer, organitzada per la nostra universitat, la Xarxa Vives d’Universitats i Escola Valenciana.

L’equip guanyador, que ja va guanyar la fase final absoluta de la Lliga de Debat el 2016, va competir amb l’IES Pere Boïl de Manises, en dos debats molt disputats. Malauradament els altres dos equips previstos inicialment –l’IES Rodrigo Botet de Manises i el Col·legi Parroquial Sant Antoni Abat de Canals–no hi van poder assistir.

El jurat de la UPV, compost per Lluïsa Crespo, Francesc Balanzà i Joan Cortés, va considerar l'IES Sivera Font com a guanyador de la Lliga de Debat, atesa la qualitat i el nivell dels oradors. A més, es va concedir el premi com a millor oradora a Lucía Sánchez Francés.

La mateixa setmana també ha es va realitzar la fase local a la Universitat de València, en la qual ha estat guanyador el Col·legi Parroquial Sant Josep de Tavernes de la Valldigna, que ha competir amb altres 11 equips.

La fase final eliminatòria s’ha disputat entre 40 alumnes de vuit centres docents adscrits a les dues universitats, classificats a les tres jornades de competicions anteriors. En total, 15 equips amb 75 participants adscrits a ambdues universitats han concorregut a la fase local de la Lliga.

Ambdós equips representaran la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València en la final absoluta de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat, que tindrà lloc a la Universitat Pompeu Fabra del 27 al 29 d’abril i que reunirà tots els grups vencedors procedents dels territoris de la Regió Vives.

La Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat permet als estudiants treballar continguts de forma dinàmica i participativa. En aquest sentit, les habilitats de comunicació no verbal, la recerca d’informació, l’anàlisi d’una temàtica concreta i, sobretot, el treball en equip generen un espai de formació i aprenentatge excepcional per a aquests futurs professionals.