Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

06/02/17
Notícia
La UPV acull una de les fases locals de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat

La fase local de la UPV tindrà lloc el 18 de febrer al Paranimf.

El dissabte 18 de febrer, a partir de les 9 h, el Paranimf acollirà la Fase Local de la Universitat Politècnica de València de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives d’Universitats.

L’equip d’estudiants de l’institut guanyador representarà la nostra universitat en la fase final, que es realitzarà l’última setmana d’abril a la Universitat Pompeu Fabra.

La Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat –que s’organitza de manera similar a la Lliga de Debat Universitària– és una competició de dialèctica en la qual els equips d’estudiants de 4t d’Educació Secundària Obligatòria (ESO), Batxillerat o Cicles Formatius (entre 15 i 18 anys), han de defendre una posició a favor o en contra sobre un tema d'actualitat, que en aquesta edició és "Els animals tenen drets?".

L’activitat aporta un espai de formació on els estudiants aprenen a parlar en públic, a fer equip i a defensar un tema, i on es valoren capacitats com el treball en equip, la solidesa de les argumentacions, la fluïdesa en la intervenció i la correcció tant semàntica com formal.

Més informació:

Organitzen: UPV. Servei de Promoció i Normalització Lingüística, Xarxa Vives d’Universitats i Escola Valenciana

Amb el suport de la Generalitat Valenciana, la Generalitat de Catalunya i el Govern d’Andorra, i la col·laboració de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua i diversos ajuntaments.

Més informació:
Cartell lliga de debat 2017