Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

06/02/17
Festival Hostes de música en valencià (2017)

Tindrà lloc al Teatre Raval de Gandia del 10 al 12 de febrer, amb descomptes per a la UPV.

La UPV, col·labora en el Festival Hostes de música en valencià, que tindrà lloc els dies 10, 11 i 12 de febrer, al Teatre del Raval de Gandia.

Els membres de la UPV poden adquirir les entrades amb un 20% de descompte, amb el carnet universitari.

En aquesta sisena edició actuaran diversos artistes al voltant de la cultura popular: Xavi Sarrià & Feliu Ventura, La Fada Despistada, Senior i El Cor Brutal, Deliri, Aucell Cantaire, Roger Puig, Joana Gomila Folk Souvenir i Bertomeu.

Divendres 10 de febrer

• 20.30 h, Feliu Ventura & Xavi Sarrià, que ofereixen Llibres, batalles i cançons, un espectacle íntim i emotiu que va més enllà d’un concert.

Dissabte 11 de febrer

• 17.30 h, Cia. La Fada Despistada: La màgia d’en Cotonet, un espectacle en format de concert per al públic familiar.
  • 19 h, Senior i El Cor Brutal, Deliri, Aucell Cantaire i Roger Puig

Senior i El Cor Brutal és una de les bandes més reconegudes en el panorama musical independent actual. Deliri es descobreix amb Vius per contar-ho. Toni Verd debuta amb el seu primer disc com a Aucell Cantaire. I Roger Puig, guitarrista d’Els Nens Eutròfics, presenta el disc Pícnic al búnquer.

Diumenge 12 de febrer

• 19 h, Joana Gomila Folk Souvenir i Bertomeu

Joana Gomila Folk Souvenir reformulen el cançoner popular mallorquí i Bertomeu presenta Collita i Llaurador, un recull amb un paral·lelisme entre la vida del camp i la música.

Entrades amb el 20% descompte per a la UPV

Amb el carnet universitari, el descompte s’aplicarà sobre el cost normal de les entrades i sobre els abonaments. Es poden adquirir anticipadament en OneTwoTix o al Teatre del Raval o els dies de la funció a la taquilla.

Més informació: http://bit.ly/2k8Q0WH

Organitza: La Casa Calba (www.lacasacalba.org)

Col·laboren: UPV. Campus de Gandia i Servei de Promoció i Normalització Lingüística, Institut de la Llengua i la Cultura de les Illes Balears i Pollos Planes.