Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

22/12/16
L’SPNL informa: Premis Llanterna Digital per a audiovisuals en valencià

Per a curtmetratges que promoguen una reflexió sobre la llengua.

La Universitat de Lleida, juntament amb altres entitats, convoca l’onzena edició dels Premis Llanterna Digital per a curtmetratges en català i en occità que promoguen una reflexió sobre la llengua,  en sentit ampli, des de qualsevol perspectiva.

Durada de les obres: no pot superar els tres minuts, tot i que en la categoria oberta pot durar fins a quinze minuts.

Destinataris: membres de qualsevol universitat dela Xarxa Vives, en qualsevol de les dues categories següents:

-     Membres de la comunitat universitària: s’hi poden presentar obres d’autoria individual o de grup, amb un màxim de quatre realitzadors.

-       Oberta: s’hi poden presentar obres d’autoria individual o de grup, amb un màxim de quatre realitzadors.

Termini de presentació de treballs: 31 de març de 2017.

Més informació (bases, categories, premis…): www.llanternadigital.cat

Facebook dels Premis Llanterna Digital: www.facebook.com/llanternadigital

Font: Institut de Llengües de la Universitat de Lleida (www.udl.cat/institutdellengues)