Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

25/05/23
News

Una de les modalitat dels premis és al Sambori Universitari adreçat als estudiants de les universitats públiques valencianes

La UPV acull l’acte de lliurament dels Premi Sambori de 2023 el dissabte 27 de maig, a l’edifici Nexus del Campus de Vera, en totes les categories en l’àmbit de la Comunitat Valenciana, que convoca anualment la Fundació Sambori.

El Concurs de Literatura en Valencià Premi Sambori compleix 25 anys, i 20 el Concurs Universitari de Narrativa Curta. Els Sambori són actualment els premis de major abast en l’ensenyament, amb edicions comarcals i una enorme participació.

La modalitat del Concurs Universitari, que coorganitzen les universitats valencianes amb la Fundació Sambori, ha assolit una participació important de totes les universitats, sent especialment destacable el nombre d’obres presentades per estudiants de la UPV, el 60% dels relats en l’edició anterior.

L’acte estarà amenitzat per Pepa Cases (pepacases.com),actriu, cantant, presentadora, monologuista, ballarina..., amb una trajectòria artística molt destacable. També va participaren el programa de tertúlies al 3C sobre art i societat (humor, música, teatre, xarxes socials, literatura...), organitzades pelServei de Promoció i Normalització Lingüística el curs 2021-2022, amb el títol“El valencià: amb humor i amor”.

Programa

11.30 h: Benvinguda al Campus de laUniversitat Politècnica de València, amb l’Associació Llorca de Música Tradicional

11.45 h: Accés a la Sala Nexus de la UPV

12.00 h: Presentació i parlaments