Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

04/05/23
Noticia
Llista provisional de sol·licituds admeses i excloses en el Concurs universitari d'obres artístiques que commemoren l'Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana

El termini d’al·legacions a aquesta llista provisional és del 5 a l’11 de maig de 2023

En data 4 de maig de 2023, el Servei de Promoció i Normalització Lingüística ha publicat la relació provisional de persones admeses i excloses, d’acord amb la resolució de 16 de novembre de 2022, del rector de la UPV, per la qual es convoca el Concurs universitari d'obres artístiques que commemoren l'Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana, fetes per estudiants de la UPV i membres d’Alumni Plus UPV(Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, núm. 9480, del 29 de novembre de 2022).

Podeu consultar la relació provisional de persones admeses i excloses en el subapartat “Relació de persones admeses i excloses”, dins de l’apartat “Commemoració de l’Estatut d’Autonomia”:

El termini d’al·legacions o esmenes és del 5 a l’11 de maig, ambdós inclosos, i s’hauran de formular per escrit a través de l’adreça de correu electrònic spnl@upv.es.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia