Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

11/01/23
Cursos de valencià del segon quadrimestre del 2022-2023

El termini de preinscripció finalitza el 31 de gener

El Vicerectorat d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, per  mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ofereix  cursos de valencià per al segon quadrimestre del 2022-2023 dels nivells (A1, A2, B1, B2, C1 i C2), amb l’objectiu d’ajudar a la formació en valencià, tant per a millorar-ne el coneixement com per a començar-lo a aprendre.

A més, els cursos són adequats per a preparar-se per a les proves d’acreditació de les universitats (CIEACOVA, cieacova.com), de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) o altres institucions.

DESTINATARIS: comunitat universitària (estudiants, PAS, PDI i membres d’Alumni UPV Plus)

MODALITATS

• Cursos per videoconferència (TEAMS), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2
  • Cursos presencials
    • A1, A2 i B2: Campus de Vera
    • C1 i C2: Campus de Gandia
  • Cursos en línia (asíncrons), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2

GRUPS REDUÏTS: entre 10 i 20 persones per curs

NIVELLS DELS CURSOS: A1, A2, B1, B2, C1 i C2

CURSOS: A1 per a nouvinguts, A2.2, B1.2, B2.2, C1.2 i C2.2

DATES: en general, entre el 13 de febrer i el 10 de maig de 2022

PREU REDUÏT: 10 euros

PREINSCRIPCIÓ: fins al 31 de gener, en l’enllaç de la taula de cursos  (https://bit.ly/cursosSPNL), punxant sobre el nom del curs, tenint en compte la modalitat i l’horari en què s’imparteix.  Les places són limitades.

Més informació

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia, spnl.cursos@upv.es, spnl@upv.es)

Amb la  col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. «Sempre teua. La teua llengua»