Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

14/10/22
Notícia
Seminari web: “La il·lustració de les rondalles valencianes”, amb Francesc Santana

El seminari tindrà lloc el dijous 27 d’octubre, de 18 a 19.30 h, per Teams

El Servei de Promoció i Normalització de la Universitat Politècnica de València ofereix el seminari web “La il·lustració de les rondalles valencianes”, a càrrec de Francesc Santana, professor del Departament de Dibuix de la UPV, a més d’il·lustrador, pintor, escultor i cartellista, amb una trajectòria molt reconeguda.

Francesc Santana és professor del Departament de Dibuix de la UPV. Té una trajectòria destacada com a il·lustrador de més de 140 llibres editats per editorials de gran prestigi, incloent-hi llibres de gran qualitat i repercussió com Obrint camí, Esclafamuntanyes -d'Enric Valor-, Ausiàs March, Llegendes valencianes, etc.; llibres de text; novel·les; obres juvenils i infantils; còmics, i dibuix publicitari.

És col·laborador habitual en publicacions dedicades a les arts plàstiques, revistes i periòdics, i a la Biblioteca Nacional poden trobar-se 80 de les seues múltiples obres. Actualment un dels seus projectes en marxa és l’exposició “La rondalla dibuixada”, a Picassent, sobre l’obra de l’escriptor Enric Valor.

Com a pintor té diverses exposicions individuals i col·lectives en diferents galeries, museus i institucions estatals i internacionals, entre altres treballs. A més, és autor d'escultures exposades en diferents llocs de la geografia espanyola i europea; comissari i dissenyador de l'exposició “1957. La batalla contra el fang” a la Fundació Bancaixa; comissari de la I Biennal de Pintura de Picassent; ponent en diferents conferències i seminaris sobre art i estètica; dissenyador dels cartells de la Fira del Llibre de València/Bolonya”, etc.

Contingut del seminari web: El seminari parlarà de l’experiència i la tècnica de la il·lustració de les rondalles valencianes, especialment de l’obra d’Enric Valor, però també d’altres treballs destacats com a il·lustrador.

Destinataris: membres de la UPV (estudiants, PAS, PI, PDI, Alumni) i públic en general

Data i format: dijous 27 d’octubre, de 18 a 19.30 h, per Teams

Inscripció (fins al 25 d’octubre): https://bit.ly/seminarisweb

Organitza: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia, spnl@upv.es)