Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

11/10/22
XX TROBADA DEL VOLUNTARIAT LINGÜÍSTIC UNIVERSITARI

Del 10 al 13 de novembre de 2022, a Vilanova de Sau (Osona)

La XX Trobada del Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats, tractarà "La connexió dels territoris i les persones a través de la cultura" i tindrà lloc a Vilanova de Sau (Osona) els dies 10, 11, 12 i 13 de novembre de 2022, organitzada pel Servei de Llengües de la Universitat d'Alacant.

Objectius de la Trobada: Dinamitzar els contactes entre el Voluntariat Lingüístic de totes les universitats de la Xarxa Vives, enfortir els vincles entre els estudiants de prop i de lluny, conèixer una part del territori rica en natura, esdeveniments històrics i personatges literaris, i treballar i debatre sobre la creació i el consum de cultura dins i fora de l’àmbit universitari.

Destinataris: La Trobada s’adreça a l'estudiantat inscrit en qualsevol dels programes de voluntariat lingüístic de les universitats o col·laborador en les activitats de dinamització lingüística. En el cas de la UPV cal estar inscrit prèviament al Voluntariat Lingüístic UPV per mitjà d’aquest formulari: http://bit.ly/VL-UPV-INS.

Transport: Per compte dels participants. Hi haurà un autocar gratuït per als participants de la Universitat Politècnica de València i de la Universitat de València, que eixirà des de l’avinguda dels Tarongers de València.

Inscripció: Inclou l’allotjament, les activitats de formació i dinamització i els àpats, excepte el dinar del dijous 10 de novembre.

Les places són limitades i s’assignaran per ordre rigorós de preinscripció a les persones que complisquen els requisits següents:

* ser majors d’edat

* estar o haver estat voluntaris o col·laboradors d’un servei lingüístic de qualsevol de les universitats de la Xarxa Vives

* acceptar les “Obligacions dels participants” detallades més avall.

* preinscriure’s i tenir el vistiplau de la universitat de pertinença (en el cas de la UPV, del Servei de Promoció i Normalització Lingüística)

* aportació dels participants: En el cas de la UPV, es valorarà la col·laboració de cada persona voluntària en les activitats organitzades per l’SPNL, i de manera excepcional no caldrà aportar res, en compte dels 150 euros que és el cost de la trobada per persona per les despeses de la Trobada.

Empleneu i envieu el formulari de preinscripció (https://bit.ly/preinscripcioXXTrobada) abans del dimecres 19 d'octubre.  Us confirmarem per correu electrònic si hi esteu admesos o no.

Informació de la XX Trobada del Voluntariat Lingüístic Universitari: https://www.vives.org/forum-vives/xx-trobada-del-voluntariat-linguistic-universitari/

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia