Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

20/09/22
Noticia
Monòlegs i aforismes pel Dia Europeu de les Llengües amb Cabra Fotuda i Maria Juan

L’espectacle serà participatiu i tindrà lloc el 29 de setembre, a l’Auditori Alfons Roig

El Vicerectorat d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, per  mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, ofereix el 29 de setembre un espectacle amb monòlegs i aforismes, amb motiu del Dia Europeu de les Llengües (https://edl.ecml.at).

A més dels monòlegs amb Maria Juan i Cabra Fotuda, hi ha una activitat participativa, relacionada amb els aforismes (‘proposicions en forma de màxima, sovint enginyosa, amb què s'enuncia un pensament moral, filosòfic o científic’).

Participa en l’espectacle amb el teu aforisme!

Es podrà participar en l’espectacle enviant aforismes originals en valencià, creats pels estudiants de la UPV per a l’ocasió. Els millors aforismes -segons enginy, creativitat i qualitat- s’inclouran en l’espectacle, amb les veus de Maria Juan i Cabra Fotuda.

Se sortejaran abonaments del Festivern entre els participants que presenten el seu aforisme, segons les categories següents:

a) General UPV: sempre que hi haja un nivell suficient de correcció lingüística (equivalent al C1)

b) Voluntariat Lingüístic UPV: creats per membres del Voluntariat Lingüístic, que promoguen l'ús del valencià

Termini i procediment per a enviar els aforismes: fins al 27 de setembre per correu electrònic a dinamitzacio.spnl@upv.es. En l’assumpte cal indicar: “aforismes”. I en el cos del correu cal posar les dades (nom i cognoms de la persona participant, adreça electrònica), la categoria en què participa i l’aforisme original propis amb què es participa.

Una persona pot participar amb més d’un aforisme, sempre que siguen originals.

Data i lloc de l’espectacle

Data: 29 de setembre de 2022, a les 18 h

Lloc: Auditori Alfons Roig, Facultat de Belles Arts de la UPV

Entrada lliure, capacitat limitada