Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

30/12/21
Aules i horaris de les proves d’acreditació de valencià

Les proves, orals i escrites, tindran lloc del 13 al 24 de gener

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València publica les aules i els horaris de les proves d’acreditació de valencià de les universitats valencianes (CIEACOVA, cieacova.com) de la convocatòria de gener de 2022 que es faran als campus de la Universitat Politècnica de València.

Les proves es realitzen en dos dies diferents, l’un per a la prova oral (13 o 18 de gener) i l’altre per a la prova escrita (21 o 24 de gener).

Horaris i llocs de realització

En les taules corresponents de la pàgina d’horaris i auleses poden consultar els torns de la prova oral i els llocs de realització de la prova oral i escrita.

En el cas del Campus de Vera, també es pot consultar la localització general de totes les aules, segons els cognoms.

Mesures de prevenció i adaptació a la situació amb COVID-19

En les pàgines d’horaris i aules i de la convocatòria de les proves d’acreditaciós’actualitzarà la informació sobre lesmesures relacionades amb la situació sociosanitària per a la realització de les proves d’acreditació:

Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)  i centres d'Autoaprenentatge de Valencià (CAV) dels campus d’Alcoi i de Gandia