Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

09/09/21
Notícia
Ara que ja estudies a la UPV... “Utilitza el valencià en qualsevol activitat universitària presencial i en línia"

La tercera acció de la campanya “Matriculem-nos en valencià” incideix en l’ús del valencià"

La campanya “Matriculem-nos en valencià” del curs 2021-2022 consta de cinc accions amb l’objectiu de promoure l’ús del valencià en la vida acadèmica.

La tercera de les accions és “Utilitza el valencià en qualsevol activitat universitària presencial i en línia” des del primer dia a la universitat i en qualsevol moment i context.

A més, el Servei de Promoció i Normalització Lingüística t’ofereix serveis i activitats relatius a temes com l’aprenentatge del valencià; les proves d’acreditació; les ajudes per l’elaboració dels TFG, TFM i tesis doctorals; el Voluntariat Lingüístic; les activitats d’El Vint-i-5; la campanya “Matriculem-nos en valencià”; el multilingüisme... i moltes altres.

Les accions properes de la campanya “Matriculem-nos en valencià” són les següents: 4. “Rep l’obsequi de benvinguda”, si has marcat la casella valencià com a primera preferència en la docència i has emplenat el “Formulari de la campanya Matriculem-nos en valencià 2021-2022”, i 5.“Entra en el sorteig d’entrades per al festival de música en valencià” de l’hivern, que es realitze amb totes les garanties sanitàries i d’acord amb la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Informació de les cinc accions:https://bit.ly/3Af09pK

Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia; spnl@upv.es)

Amb la  col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. «Sempre teua. La teua llengua»