Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

08/09/21
Cursos de valencià per a formar-se i preparar-se per a les proves d’acreditació

El termini de preinscripció finalitza el 15 de setembre

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ofereix  cursos de valencià per al primer quadrimestre del 2021-2022 de tots els nivells (A2, B1, B2, C1 i C2), amb l’objectiu d’ajudar a la formació en valencià, tant per a millorar-ne el coneixement com per a començar-lo a aprendre.

A més, els cursos són adequats per a preparar-se per a les proves d’acreditació de les universitats (CIEACOVA, cieacova.com), de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) o altres institucions.

En aquesta convocatòria s’ofereixen cursos de valencià (http://bit.ly/2RJ1imW), de tots els nivells (A2, B1, B2, C1 i C2), en la modalitat de cursos per videoconferència i en la de cursos en línia (asíncrons).

DESTINATARIS

- Estudiants de la UPV

- Membres d'Alumni PLUS i de l'AAA de la UPV

- PAS, PI i PDI de la UPV

- personal assimilat als col·lectius de PAS, PI i PDI (el personal de les empreses vinculades a la CPI i el personal extern dels instituts de la UPV)

NOVETATS EN EL PRIMES QUADRIMESTRE, que milloren l'oferta de curssos de valenià:

- Hi ha dos nous cursos en línia dels nivells A2 i B1, que completen l'oferta de cursos en línia (asíncrons) de tots els nivells.

- Es reprèn la docència semipresencial amb un curs de C1 al Campus de Gandia

NIVELLS DELS CURSOS: A2, B1, B2, C1 i C2

CURSOS:A2.1, B1.1, B2.1, C1.1 i C2.1

DATES:en general, entre el 20 de setembre i el 2 de desembre de 2021

MODALITATS

· Cursos per videoconferència (TEAMS), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2

· Cursos en línia (asíncrons), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2

· Curs semipresencial al Campus de Gandia:del nivell C1

PREINSCRIPCIÓ: fins al 15 de setembre, en l’enllaç de la taula de cursos (http://bit.ly/2RJ1imW), punxant sobre el nom del curs, tenint en compte l’horari en què s’imparteix.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia

spnl.cursos@upv.es

spnl@upv.es