Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

08/07/21
News
El dies 9, 10 i 11 de juliol tindrā lloc el II Torneig de Debat en valenciā Isabel de Villena

Els debats seran en el format del Parlament Britànic

El propers dies 9, 10 i 11 de juliol tindrà lloc a la UPV II Torneig de Debat Isabel de Villena, en valencià, en el format BP (Parlament Britànic), organitzat per l’associació Debat UPV, amb el suport del Servei de Promoció i Normalització Lingüística i l’Acadèmia Valenciana de la Llengua.

L’objectiu d’aquest torneig és crear un espai perquè puguen participar equips de les universitats de l’àmbit lingüístic i es contribuïsca a la creació d'un circuit de debat en valencià.

Enguany el format utilitzat serà el format del Parlament Britànic, on s'enfronten quatre equips en cada debat, dividits en dos grups, entre govern (a favor de la moció) i oposició (en contra de la moció). No obstant això, els dos equips que conformen cadascuna d'aquestes bancades, a pesar d'estar defensant la mateixa posició en la moció, també competeixen entre ells per veure quin dels dos és capaç de fer-ho de la millor manera. Així s’afavoreix la creació dels millors arguments sobre la moció, ja que no sols s'ha de guanyar la bancada contrària sinó també l’altre equip que defensa la mateixa posició.

El torneig constarà de sis rondes classificatòries i la final del torneig, i tindrà lloc a les instal·lacions de la Casa de l'Alumne de la UPV.

Més informació: debate.upv@gmail.com i @debatUPV (Facebook, Twitter i Instagram).