Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

20/05/21
Aules i horaris de les proves d’acreditació de valencià

Les proves, orals i escrites, tindran lloc del 28 de maig al 7 de juny

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València publica les aules i els horaris de les proves d’acreditació de valencià de les universitats valencianes (CIEACOVA, cieacova.com) de la convocatòria de maig-juny de 2021 que es faran a la Universitat Politècnica de València.

Les proves es realitzen en dos dies diferents, l’un per a la prova oral (28 o 31 de maig) i l’altre per a la prova escrita (4 o 7 de juny).

Horaris i llocs de realització

Consulteu els torns de la prova oral i els llocs de realització de la prova oral i escrita en les taules corresponents de la pàgina d’horaris i aules.

Mesures de prevenció i adaptació a la situació amb COVID-19

En la pàgina de la convocatòria de les proves d’acreditació s’informarà sobre les mesures relacionades amb la situació sociosanitària per a la realització de les proves d’acreditació.

Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)  i centres d'Autoaprenentatge de Valencià (CAV) dels campus d’Alcoi i de Gandia