Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

15/01/21
News
Xarrada: "Com conquistar la teua incomoditat, la clau per a créixer", amb Rubén Aparisi

La xarrada tindrà lloc el 15 d’abril, a les 18 h, per Teams

El Servei de Promoció i Normalització de la Universitat Politècnica de València ofereix la xarrada "Com conquistar la teua incomoditat, la clau per a créixer", a càrrec de Rubén Aparisi, amb l’objectiu d’aprendre tècniques de l’apnea per a la formació personal.

L’apnea o immersionisme és una modalitat del submarinisme consistent a cobrir la màxima distància o el màxim temps possible dins l'aigua contenint la respiració.

La xarrada no pretén ensenyar a aguantar la respiració, sinó conèixer les tècniques que utilitzen els apneistes per a poder aplicar-les a la vida personal i el món laboral.

Ruben Aparisi

Rubén Aparisi és mag professional, monologuista, enginyer i esportista d'elit, en concret apneista. En aquesta modalitat, molt mental, va aconseguir el rècord d'Espanya amb 174 m en apnea dinàmica sense aletes i es va convertir en el campió nacional DNF 2019. A més, ha participat en diversos espectacles i programes de televisió.

Descripció i objectius de la xarrada

Com pot un apneista romandre tranquil encara amb ganes de respirar? Com aconsegueix mantenir el cos i la ment en calma tot i que totes les alarmes estan activades? I fer-ho en competició? O a 100 m de profunditat? És la serenitat enfront de la sensació d'ofegar-se.

La xarrada tracta sobre les tècniques mentals del món subaquàtic portades a la superfície. Si una persona pot gestionar la seua ment per a privar-la d'una cosa tan primària com respirar, imaginem que podríem fer quan passem nervis o en qualsevol altra situació on la nostra temprança es posa a prova.

Els objectius són els següents:

1. Identificar la incomoditat, acceptar-la com a part fonamental del creixement i gestionar-la.
  2.  Triar una estratègia i comprometre's amb ella, encara que la motivació fluixege.
  3. Experimentar que sentir incomoditat ens pot fer més creatius.
  4. Estar al 100% en la situació que triem.

Destinataris:  estudiants matriculats en el curs 2020-2021 a la UPV

Data i hora: dijous 15 d’abril, de 18 a 19.30 h, per Teams