Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

09/12/20
Concert d’El Diluvi en directe

La UPV ofereix el concert del grup El Diluvi en obert per Youtube i Instagram Live el 17 de desembre a les 20 h

La Universitat Politècnica de València, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, ofereix el concert del grup El Diluvi, en obert per Youtube i Instagram Live el proper 17 de desembre de 2020, a les 20 h.

L’objectiu del concert és promoure la música en valencià i donar suport a la cultura en general, amb les màximes garanties per a la salut.

La UPV convida la comunitat universitària i el públic en general a gaudir de la música i les cançons en valencià d’un dels grups capdavanters del panorama actual valencià.

Com seguir el concert?

El concert es podrà seguir des del canal de Youtube d’El Diluvi i el compte d’Instagram @spnlbondia i amb enllaços en Facebook i Twitter de l’@spnlbondia.

A partir del 14 de desembre, es difondran els enllaços de la retransmissió en directe.

El Diluvi

El Diluvi es defineix com un grup de música de folk modern que fusiona diversos estils musicals, com la cúmbia, el reggae, la rumba, el folk i la música tradicional o d’arrel valenciana. Amb instruments de la zona mediterrània com el violí, la bandúrria, l’acordió diatònic, la guitarra flamenca, el guitarró i percussions de tota mena creen un nou estil al qual anomenen mestissatge mediterrani. I en el disc més recent, Junteu-vos (Halley Records, 2019), el grup juga amb nous llenguatges, inclou influències del folk anglosaxó i mexicà i flirteja amb l’electrònica.

El grup interpreta cançons originals, combatives, militants, poètiques i de sonoritat única, sobre la política, l’amor i allò quotidià, i també d’homenatge a la figura del cantautor alcoià Ovidi Montllor, com en el vídeo A l'Ovidi #15 El Diluvi – “Autocrítica i crítica”. A més, ret un homenatge a la cançó i mostra la influència de grups actuals o de rock clàssic com Led Zeppelin, Pink Floyd o The Who.

Amb una trajectòria important, des del 2012 El Diluvi ha publicat diversos discos com ara Ovidenques (2012), Motius (2014), Alegria (2015), Ànima (2017) i Junteu-vos (2019), i recentment ha estrenat l’espectacle “El Diluvi, els Amants 25 anys de vacances, homenatge a Ovidi Montllor”.

En aquests enllaços es poden escoltar i descarregar les seues cançons:

I vídeos com:

El Diluvi- L'amor que fem

El Diluvi- Respira

Data i lloc del concert de la UPV

17 de desembre, 20 h

Canal de Youtube d’El Diluvi, compte d’Instagram de l’@spnlbondia i enllaços en Facebook i Twitter de l’@spnlbondia.

Organitza

Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació