Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

08/12/20
Inscriu-te al Voluntariat Lingüístic 2020-2021 de la UPV Alcoi

Fes vibrar la llengua i participa en el sorteig de dos paquets turístics a la Serra de Mariola.

El Voluntariat Lingüístic de  la UPV és un programa del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) per a impulsar la participació dels estudiants universitaris de tots els campus de la UPV en la promoció de la millora de l’ús del valencià i del plurilingüisme.

L’objectiu és coordinar i consolidar un grup d’estudiants amb consciència i compromís lingüístic, oferir-li formació i informació de qualitat i implicar-lo en la promoció lingüística com a reforç a les activitats organitzades per la UPV.

Aquestes són les principals activitats en les quals pots col·laborar:

•  Mentoratge lingüístic (ajuda a altres membres de la UPV a parlar en valencià) (enguany en mode virtual)
  • Atenció en el taller de la UPV a les Trobades d’Escoles en Valencià (festes comarcals per la llengua).
  • Activitats –formatives i lúdiques– de promoció del valencià i el multilingüisme.
  • Trobades de Voluntariat de la UPV i de la Xarxa Vives (reunions i convivències de formació).
Properament l’SPNL informarà de les activitats que s’organitzen relacionades amb el Voluntariat Lingüístic.

Si estudies al Campus d’Alcoi...

L’SPNL de la UPV Alcoi ofereix a l’alumnat del campus d’Alcoi, que ja estiga inscrit en el Voluntariat Lingüístic de la UPV o s’hi inscriga abans del 18 de desembre, la possibilitat de participar en el sorteig de dos paquets turístics a la Serra de Mariola:
  1. Estada de dues nits en una casa rural, visita guiada i degustació de productes típics (2 persones).
  2. Visita guiada i degustació de productes típics (2 persones).
Inscriu-te! : formulari

Servei de Promoció i Normalització Lingüística