Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

04/09/20
Cursos de valencià per al 2020-2021

El termini de preinscripció finalitza el 18 de setembre.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV informa de la nova oferta de cursos de valencià per al 2020-2021 dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, adequats a les proves d’acreditació de les universitats (CIEACOVA, cieacova.com).

En aquesta convocatòria la modalitat semipresencial es converteix en videoconferència a través de Poliforma’t i TEAMS. D’altra banda, també s’ofereixen diversos cursos en línia.

Cursos del primer quadrimestre (convocatòria oberta): per al primer quadrimestre s’ofereixen els cursos A2.1, B1.1, B2.1, C1.1 i C2.1. El segon quadrimestre s’oferiran els segons mòduls (.2).

Dates dels cursos: entre el 28 o 29 de setembre i el 3 o 9 de desembre de 2020

Nivells dels cursos: A2, B1, B2, C1 i C2. Cada nivell (120 h) consta de dos cursos independents i complementaris de 60 h, els del primer quadrimestre (.1) es realitzen de setembre a desembre, i els del segon (.2), de febrer a maig.

Modalitats. En aquesta nova convocatòria hi ha dues modalitats:

a) Cursos per videoconferència (Poliforma’t i TEAMS), de tots els nivells

Estan estructurats en 40 hores de classe amb videoconferència, a través de Poliforma’t i TEAMS, més 20 hores d’autoaprenentatge. A partir del nivell B2 contenen tasques específiques d’expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectius.

b) Cursos en línia (asíncrons), dels nivells B2, C1 i C2

Consten de 60 hores de treball autònom en línia, amb el suport del professor o professora, a través de PoliformaT. No hi ha un horari per a fer el curs, sinó que depèn de cada alumne o alumna, que s’organitza el treball com més li convé.

Destinataris: estudiants i membres d'Alumni PLUS i de l'AAA de la UPV, PAS i PDI de la UPV i personal assimilat a aquests dos col·lectius (el personal de les empreses vinculades a la CPI i el personal extern dels instituts de la UPV).

Preinscripció: del 9 de juliol al 18 de setembre, en l’enllaç de la taula de cursos, punxant sobre el nom del curs, tenint en compte l’horari en què s’imparteix.

Més informació:

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia

spnl.cursos@upv.es

spnl@upv.es

Facebook: /spnlbondia

Twitter: @spnlbondia

Instagram: @spnlbondia

Amb la col·laboració de:

Conselleria d’Educació, Cultura i Esport

«Sempre teua. La teua llengua»