Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

23/07/20
Aprèn valencià des de casa: recursos adreçats al públic en general
Des del 16 abril fins al 23 juliol, el Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ha oferit diversos recursos per a aprendre valencià des de casa.

Des del 16 abril fins al 23 juliol, la Universitat Politècnica de València, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia) ha realitzat la campanya “Aprèn valencià des de casa”, en la qual ha oferit diversos recursos per a aprendre valencià des de casa.

Un altre dels objectius també ha sigut ajudar a la preparació de les proves de la Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià de les universitats valencianes (CIEACOVA, cieacova.com) o de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV, www.jqcv.gva.es/va).

Per a això, s’ha creat l’espai “Aprèn valencià des de casa” amb el recull de recursos oberts per al públic en general, amb molts temes concrets, els quals s’han desenvolupat per mitjà de 30 publicacions en la pàgina web i en les xarxes socials de l’SPNL.

Els subapartats d’aquests recursos són els següents:

Aquest espai d’“Aprèn valencià des de casa” està permanentment obert, amb les actualitzacions oportunes, per al públic en general.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia