Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

25/05/20
Aprèn per a ensenyar en anglès

La UPV ofereix en línia el títol d’Expert Universitari per a l'Ensenyament en Anglès.

El títol d’Expert Universitari en Competència Professional per a l’Ensenyament en Anglès és una oportunitat de formació i de millora.

El curs consta de 25 crèdits ECTS i s’imparteix en línia.

Les taxes de matrícula són de 350 euros o 200 euros, segons els col·lectius.

La Universitat Politècnica de València ofereix per al curs 2020-2021 el títol propi d’Expert Universitari en Competència Professional per a l’Ensenyament en Anglès, adreçat a titulats universitaris i professionals de l’educació interessats a formar-se en competències didàctiques per a exercir la docència en anglès en l’ensenyament a la Comunitat Valenciana.

El títol d’E.U. en Competència Professional per a l’Ensenyament en Anglès és una oportunitat de millorar les competències didàctiques i multilingües.

El curs s’imparteix totalment en línia del 14 de setembre al 31 de març en 25 crèdits ECTS, i hi haurà una prova final, que consistirà en l'exposició oral d'una unitat didàctica. Les taxes del curs són reduïdes, 350 euros, per al públic en general, o 200 euros, per als membres de la comunitat universitària de la UPV (estudiants, PAS, PDI i Alumni PLUS UPV). El requisit per a accedir-hi és tenir un certificat de nivell B2 d’anglès de la Universitat Politècnica de València o reconegut per ACLES o un certificat de nivell equivalent o superior, i un títol de grau, llicenciatura, diplomatura, enginyeria o arquitectura.

A més dels titulats universitaris i professionals, excepcionalment s’admeten estudiants de les titulacions de grau que tenen pendent superar un màxim de 30 ECTS, i es podran sol·licitar convalidacions de cinc assignatures.

La inscripció  és en línia i es troba oberta.

A més, la UPV també ofereix el títol d’Expert Universitari en Competència Professional per a l’Ensenyament en Valencià, amb el mateix format, però amb el requisit del  certificat de nivell C1 de valencià per a accedir-hi.

Més informació: E.U. en Competència Professional per a l’Ensenyament en Anglès

Inscripció en línia: https://www.cfp.upv.es/formacion-permanente/curso/experto-universitario-competencia-profesional-ensenanza-ingles_68672.html