Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

10/03/20
El 27 i 28 de març tindrà lloc la XXV Jornada de Sociolingüística d’Alcoi

En aquesta edició dels 25 anys participarà Juan Carlos Moreno Cabrera, Jordi Sebastià i Vicent Partal, entre altres experts.

La XXV Jornada de Sociolingüística d’Alcoi, que es tindrà lloc al Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València, portarà com a subtítol “25 anys de debat sobre la nostra llengua i societat” i anirà dedicada al sociòleg Rafael Lluís Ninyoles, l’escriptora Isabel-Clara Simó i la professora i sociolingüista Mavi Dolç.

S’hi analitzarà la comunicació i la política lingüística, l’estat de la llengua entre els joves, l’estatus actual de les llengües a Europa, la discriminació i el nacionalisme lingüístic europeu i espanyol i el treball de les actituds lingüístiques a l’aula.

Vídeo: http://bit.ly/39Bnmol

Inscripció: fins al 23 de març de 2020 (www.sociolinguistica.eu)

Organitzen: Universitat Politècnica de València, Acadèmia Valenciana de la Llengua, Ajuntament d'Alcoi, Delegació d’Alacant de l’Institut d'Estudis Catalans, CEFIRE Específic de Plurilingüisme, Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià i Centre Ovidi Montllor

Col·laboren: Universitat d’Alacant, Universitat Jaume I, Universitat Miguel Hernández d’Elx i Universitat de València