Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

12/03/20
News
L’SPNL informa: Es convoca el Premi Carme Serrallonga Paisatges lingüístics de narració literària breu

El termini finalitza el 2 d’abril de 2020.

La Universitat de Barcelona, amb el suport de la Generalitat de Catalunya, ha convocat una nova edició del Premi Carme Serrallonga.

La finalitat d’aquest premi és promoure l’ús creatiu de la llengua catalana i a la vegada encoratjar la reflexió sobre les relacions lingüístiques entre els humans, que es modelen segons les mentalitats i els usos lingüístics i que diuen molt de les nostres societats, en un marc creixent de multiculturalisme i diversitat.

A qui s’adreça?

La convocatòria s’adreça a l'alumnat de les universitats de la Xarxa Vives.

En què consisteix?

Les persones participants hauran de presentar una narració literària breu i original (entre un full i mig i tres) en què es reflectisquen aspectes lingüístics de les relacions humanes en el nostre àmbit lingüístic.

En quin termini hauria de presentar el meu treball?

Fins al 2 d’abril de 2020.

Quin és el premi?

El millor text es premiarà amb una dotació econòmica de 400 euros bruts. El treball guanyador serà publicat al dipòsit digital institucional de la Universitat de Barcelona, segons el procediment vigent.

Més informació: http://www.ub.edu/xdl/premis/web/serrallonga/index.htm

Font: www.vives.org