Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

05/02/20
Visita guiada a Bombas Gens Centre d’Art

El proper 20 de febrer es podrà visitar aquesta antiga fàbrica de bombes hidràuliques convertida en un centre de referència d’art.

La Universitat Politècnica de València, per mitjà del Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació i el Servei de Promoció i Normalització Lingüística, organitza una visita guiada a Bombas Gens Centre d’Art, el proper 20 de febrer, de 15.45 a 19 h.

Bombas Gens Centre d’Art (www.bombasgens.com) és una antiga fàbrica de bombes hidràuliques, construïda el 1930 a València per Carlos Gens Minguet, que actualment és un centre de referència en l’àmbit de l’art contemporani impulsat per la Fundació Per Amor a l’Art. A més de les exposicions temporals i el jardí exterior de tradició modernista, durant la restauració de 2016 es va descobrir un refugi construït el 1938 durant la Guerra Civil, un celler de finals del segle XV i restes d’una alqueria. Bombas Gens Centre d’Art naix amb la idea de convertir-se en un centre de referència en l’àmbit de l’art contemporani.

La visita als espais es realitzarà segons el nombre de persones inscrites, a causa de la limitació dels espais: si és un màxim de 20 persones, es visitarà el refugi i el celler; si és un màxim de 40, es visitarà la resta de l’edifici, el jardí i l’exposició.

Destinataris: membres de la UPV (PAS, PDI, estudiants i Alumni)

Data: 20 de febrer,  de 16.15 a 19 h

Desplaçament: amb transport públic, des de la Carrasca amb el tramvia N4, baixant a la parada de Reus (30 minuts)

Localització: Av. de Burjassot, 54-56 - 46009 València