Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

03/12/19
News
I si parlem en valencià? Taller d’hàbits lingüístics personals per al Voluntariat Lingüístic de la UPV

El taller tindrà lloc el dijous 12 de desembre al Campus de Vera.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística organitza l’activitat formativa “I si parlem en valencià? Taller d’hàbits lingüístics personals per al Voluntariat Lingüístic”, el proper 12 de desembre, al Campus de Vera de la UPV.

El taller serà impartit per Ferran Suay, professor de Psicobiologia de la Universitat de València, amb una línia d'investigació centrada en les respostes dels éssers humans a diversos tipus de situacions estressants, com competicions esportives, parlar en públic o expressar-se en una llengua minoritzada. Suay és president d'ELEN (Equality Language European Network) i de Tallers per la Llengua, i és un dels fundadors de la Societat Valenciana de Psicologia i membre de l'Institut de Política Lingüística d'Acció Cultural del País Valencià. A més, ha publicat obres com Sortir de l'armari lingüístic, Parlants fets i drets o Psicobiologia de l'esport i l'activitat física, entre altres.

El taller s’adreça als membres del Voluntariat Lingüístic de la UPV. Els estudiants interessats que no hi pertanyen i vulguen assistir al taller, hauran d’inscriure’s al Voluntariat Lingüístic a través de l’adreça http://bit.ly/VL-UPV-INS. Les places són limitades.

Assistència al taller: per a poder participar en el taller, cal acudir al Servei de Promoció i Normalització Lingüística del Campus de Vera (edifici 5F) abans del 10 de desembre.

Data: dijous 12 de desembre, de 18 a 20 h

Lloc:  Casal Faller de la UPV, dins del mateix Campus de Vera (edifici 1D)

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia